Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Logo - Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Samodzielne Stanowiska Pracy

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Piotr Kukiełka Stanowisko:Zastępca Wójta Gminy
Telefon:846875002
Email:
Obowiązki:
  1. Prowadzenie określonych spraw Gminy powierzonych przez Wójta.
  2. Reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie powierzonym przez Wójta.
  3. W zakresie drogownictwa:
    • prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
    • organizowanie wykonawstwa robót na drogach gminnych,
    • nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych oraz organizacją i bezpieczeństwem ruchu na tych drogach,
    • organizacja i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników,
    • orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
    • wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogi gminnej.
  1. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 3
Szymon Batkowski Stanowisko:Radca prawny
Telefon:846875002
Obowiązki:
  1. Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Urzędu.
  2. Udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych pracownikom Urzędu.
  3. Opiniowanie pod względem zgodności z prawem projektów uchwał przedstawianych na sesje Rady Gminy, zarządzeń Wójta i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta jako kierownika Urzędu.
  4. Opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych w imieniu Gminy przez Wójta.
  5. Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym i administracyjnym.
  6. Wydawanie opinii prawnych dotyczących spraw pracowniczych.
  7. Pomoc w interpretacji przepisów KPA i innych przepisów prawa przez pracowników Urzędu.
  8. Udział w sesjach Rady Gminy w miarę potrzeb.
  9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
0 4
Weronika Barbara Kukiełka Stanowisko:Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Obowiązki:
  1. W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych:

    1)      prowadzenie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym,
    2)      prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
    3)      wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych,
    4)      przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy,
    5)      prowadzenie rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
    6)      udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL,
    7)      sporządzanie zestawień ludności zgodnie z potrzebami,
    8)      udzielanie informacji adresowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych,
    9)      prowadzenie i aktualizowanie stałego rejestru wyborców,
    10)  przyjmowanie wniosków i nadawanie numeru PESEL,
    11)  przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych,
    12)  wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych,
    13)  prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,
    14)  wydawanie zaświadczeń w sprawie wydanych i utraconych dowodów osobistych,
    15)  współpraca z Centralnym Ośrodkiem Informatyki,
    16)  obsługa aplikacji ŹRÓDŁO w zakresie Rejestru PESEL i Rejestru Dowodów Osobistych,
    17)  wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem wyborów oraz referendów.

  2. W zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych:

    1)      opracowanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz realizacja programu po uchwaleniu,
    2)      sprawowanie obsługi administracyjno – kancelaryjnej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
    3)      realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
    4)      współpraca z instytucjami działającymi w obszarze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.

  3. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 5
Jolanta Krajewska Stanowisko:Podinspektor ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Telefon:846875002
Email:
Obowiązki:
  1. W zakresie spraw wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:

    • realizowanie zadań związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi,
    • wykonywanie wytycznych i zarządzeń wojewody i starosty dotyczących zadań wojskowych,
    • rejestracja osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej,
    • sporządzanie listy osób podlegających stawieniu się do kwalifikacji wojskowej,
    • organizowanie i doręczanie kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzanych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
    • tworzenie formacji obrony cywilnej,
    • nakładanie obowiązków w ramach przygotowania do samoobrony ludności,
    • przygotowanie decyzji o nakładaniu obowiązków w ramach świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony cywilnej,
    • opracowywanie i aktualizacja planów obrony cywilnej,
    • prowadzenie magazynu sprzętu OC,
    • organizowanie szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony,
    • realizacja przedsięwzięć związanych z przygotowaniem społecznej służby zdrowia do udzielenia pomocy ludności poszkodowanej,
    • planowanie i zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki i umundurowanie OC,
    • organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności alarmowej,
    • wykonywanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego,
    • opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,
    • prowadzenie ewidencji, zabezpieczanie, udostępnianie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów zawierających informacje niejawne.
  2. Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  3. Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych.
  4. Współpraca z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
  5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 6