Podinspektor ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub bezpieczeństwo wewnętrzne.
Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub bezpieczeństwo wewnętrzne.
- Co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:
- ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawy o ochotniczych strażach pożarnych,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
- Posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne.
- Odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- W zakresie spraw wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:
-
- realizowanie zadań związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi,
- wykonywanie wytycznych i zarządzeń wojewody i starosty dotyczących zadań wojskowych,
- rejestracja osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej,
- sporządzanie listy osób podlegających stawieniu się do kwalifikacji wojskowej,
- organizowanie i doręczanie kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzanych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
- tworzenie formacji obrony cywilnej,
- nakładanie obowiązków w ramach przygotowania do samoobrony ludności,
- przygotowanie decyzji o nakładaniu obowiązków w ramach świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony cywilnej,
- opracowywanie i aktualizacja planów obrony cywilnej,
- prowadzenie magazynu sprzętu OC,
- organizowanie szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony,
- realizacja przedsięwzięć związanych z przygotowaniem społecznej służby zdrowia do udzielenia pomocy ludności poszkodowanej,
- planowanie i zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki i umundurowanie OC,
- organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności alarmowej,
- wykonywanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego,
- prowadzenie ewidencji, zabezpieczanie, udostępnianie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów zawierających informacje niejawne.
- Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Współpraca z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Informacja o warunkach pracy
- Praca w budynku Urzędu Gminy Aleksandrów 380.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, a także innymi urzędami i instytucjami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Aleksandrów w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Aleksandrów, (pokój nr 6) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Aleksandrów, 23-408 Aleksandrów 380, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 lutego 2022 r. do godz. 1500.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Aleksandrów. Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacje o metodach i technikach naboru
- Analiza dokumentów pod względem formalnym.
- Test kwalifikacyjny.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe
- Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Aleksandrów.
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazywania informacji związanych z naborem.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej: ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Aleksandrów.
Dodano do BIP dnia 14-02-2022 09:30:35