Inspektor ds. wymiaru podatków
- wyższe magisterskie o kierunku ekonomia, finanse, prawo, lub administracja
lub - wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu finansów, ekonomii, podatków lub administracji
III. Wymagania niezbędne.
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie:
- wyższe magisterskie o kierunku ekonomia, finanse, prawo, lub administracja
lub - wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu finansów, ekonomii, podatków lub administracji
- Co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z wymiarem podatków.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
IV. Wymagania dodatkowe.
- Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:
1) ustawy o podatku rolnyn,
2) ustawy o podatku leśnym,
3) ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
4) ustawy- Ordynacja podatkowa
5) ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
6) ustawy o samorządzie gminnym
7) ustawy o pracownikach samorządowych
2. Umiejętność pracy w zesole i pod presją czasu
3. Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
4. Biegła znajomość obsługi komputera.
5. Znajomość obsługi programów podatkowych ( od osób fizycznych, prawnych i środków transportowych), opłat ryczałtowych i licznikowych niezbędnych do pracy na w/w stanowisku oraz programu Płatnik.
- W zakresie wymiaru podatków i opłat lokalnych:
1) naliczanie i pobór podatków o opłat lokalnych,
2) prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości w systemie informatycznycm,
3) prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestru przypisów i odpisów oraz ewidencji w zakresie łączengo zobowiązania pieniężnego podatników,
4) przygotowanie decyzji w sprawach podatkowych,
5) przyjmowanie i analizowanie deklaracji i informacji podatkowych składanych przez podatników
6) prowadzene dokumentacji w sprawach podań, odwołań, wymiaru, zwolnień i ulg, rozkładaniu na raty podatków i opłat lokalnych,
7) wprowadzanie zmian powierzchni gruntów na podstawie zawiadomień Starostwa Powiatowego.
8) prowadzenie rejestru umów o świadczenie usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
9) naliczanie i fakturowanie zobowiązań płatniczych za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki według wykazu użytkowników. - Przyjmowanie wniosków o wydanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej.
- Opracowanie decyzji zezwalającej lub zakazującej przeprowadzenie imprezy masowej.
- Prowadzenie ewidencji gospodarstw agroturystycznych i pól biwakowych.
- List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Praca w budynku Urzędu Gminy Aleksandrów Drugi 380.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, a także innymi urzędami i instytucjami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Aleksandrów w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Aleksandrów, (pokój nr 6) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Aleksandrów, 23-408 Aleksandrów Drugi 380, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 maja 2019 r. do godz. 900.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Aleksandrów. Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
nformacje o metodach i technikach naboru
- Analiza dokumentów pod względem formalnym.
- Test kwalifikacyjny
- Rozmowa kwalifikacyjna
Informacje dodatkowe
- Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Aleksandrów.
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazywania informacji związanych z naborem.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej: ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Aleksandrów.
Dodano do BIP dnia 07-05-2019 09:17:50