Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.
- wyższe magisterskie o kierunku administracja
lub - wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu administracji lub gospodarki nieruchomościami.
Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie:
- wyższe magisterskie o kierunku administracj
lub - wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu administracji lub gospodarki nieruchomościami.
- wyższe magisterskie o kierunku administracj
- Co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, kreatywność, bezstronność, odpowiedzialność, terminowość.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- W zakresie gospodarki nieruchomościami i rolnictwa:
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddaniem w najem lub dzierżawę, użyczeniem lub oddaniem w trwały zarząd nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy,
- organizowanie przetargów na sprzedaż, najem lub dzierżawę nieruchomości stanowiących własność gminy, a także majątku ruchomego,
- sporządzanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia lub oddania w najem, dzierżawę lub użyczenie,
- prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów stanowiących własność gminy na grunty stanowiące własność osób prawnych lub osób fizycznych,
- występowanie z wnioskiem o założenie ksiąg wieczystych oraz o zmianę wpisów w księgach wieczystych dla gruntów stanowiących własność gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących ustalenia cen nieruchomości stanowiących własność gminy, opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz innych opłat,
- występowanie z wnioskiem o wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego,
- wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem gminnego zasobu nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
- prowadzenie spraw i wydawanie decyzji o podziale i rozgraniczeniu nieruchomości,
- obsługa bazy danych zawierających ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy,
- wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
- współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie spraw związanych z wydawaniem potwierdzeń legalności pozyskiwania drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
- nakazywanie posiadaczom gruntu rolnego zniszczenia zasiewów lub nasadzeń o nieodpowiedniej zdrowotności,
- przyjmowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji o pojawieniu się chorób i szkodników roślin oraz chwastów,
- współdziałanie ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierząt,
- nadzorowanie prac związanych z organizacją i przeprowadzeniem spisów rolnych,
- realizacja zadań dotyczących szacowania strat powstałych w gospodarstwach rolnych w skutek klęsk żywiołowych,
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających zawarcie umowy dzierżawy.
- Prowadzenie w systemie komputerowym Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
- Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla podmiotów wrażliwych.
- Zastępowanie pracownika na stanowisku związanym z udzieleniem zamówień publicznych w czasie jego nieobecności.
- List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Praca w budynku Urzędu Gminy Aleksandrów 380.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, a także innymi urzędami i instytucjami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Aleksandrów w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Aleksandrów, (pokój nr 6) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Aleksandrów, 23-408 Aleksandrów 380, w zamkniętej kopercie na której należy umieścić dane osoby składającej ofertę jak imię, nazwisko i adres zamieszkania wraz z napisem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października 2023 r. do godz. 1400.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Aleksandrów. Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacje o metodach i technikach naboru
- Analiza dokumentów pod względem formalnym.
- Test kwalifikacyjny.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe
- Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Aleksandrów.
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazywania informacji związanych z naborem.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej: ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Aleksandrów.
Dodano do BIP dnia 16-10-2023 12:42:00