Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Logo - Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Ds. Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Piotr Kukiełka Stanowisko:Kierownik Referatu ds. Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Telefon:846875002 w. 44
Email:
Obowiązki:
  1. Kierowanie pracą Referatu ds. Inwestycji i Gospodarki Komunalnej.
  2. W zakresie gospodarki gruntami i rolnictwa:
    • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddaniem w najem lub dzierżawę, użyczeniem lub oddaniem w trwały zarząd nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy,
    • organizowanie przetargów na sprzedaż, najem lub dzierżawę nieruchomości stanowiących własność gminy, a także majątku ruchomego,
    • sporządzanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia lub oddania w najem, dzierżawę lub użyczenie,
    • prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów stanowiących własność gminy na grunty stanowiące własność osób prawnych lub osób fizycznych,
    • występowanie z wnioskiem o założenie ksiąg wieczystych oraz o zmianę wpisów w księgach wieczystych dla gruntów stanowiących własność gminy,
    • prowadzenie spraw dotyczących ustalenia cen nieruchomości stanowiących własność gminy, opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz innych opłat,
    • występowanie z wnioskiem o wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego.
    • wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem gminnego zasobu nieruchomości,
    • prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
    • prowadzenie spraw i wydawanie decyzji o podziale i rozgraniczeniu nieruchomości,
    • obsługa bazy danych zawierających ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy,
    • wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
    • nadzorowanie prac związanych z organizacją i przeprowadzeniem spisów rolnych,
    • realizacja zadań dotyczących szacowania strat powstałych w gospodarstwach rolnych w skutek klęsk żywiołowych.
  3. W zakresie zamówień publicznych:
    • przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    • udział w komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    • sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
    • sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień jakie Gmina przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym,
    • prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych,
    • prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
  1. W zakresie rozwoju infrastruktury i promocji gminy:
    • gromadzenie informacji o gminie i udostępnianie jej zainteresowanym podmiotom,
    • współdziałanie z gminami, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
    • prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych,
    • sporządzanie wniosków o środki pomocowe z zakresu inwestycji prowadzonych na terenie gminy,
    • współpraca z Kuratorem Sądowym w sprawach zatrudnienia skazanego/ukaranego przy wykonywaniu nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne,
    • opracowanie i realizacja programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
  1. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających zawarcie umowy dzierżawy. 
  2.  Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 2
Krzysztof Bździuch Stanowisko:Inspektor ds. budownictwa, ochrony środowiska i spraw komunalnych
Telefon:846875002 w. 36
Email:
Obowiązki:
  1. W zakresie budownictwa:
    • nadzór nad pracami budowlanymi i remontowymi prowadzonych inwestycji gminnych,
    • nadzór nad grupą pracowników zatrudnionych przy pracach budowlanych i remontowych,
    • egzekwowanie zachowania właściwej dyscypliny i porządku pracy w ramach tych robót,
    • nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp w stosunku do zatrudnionych pracowników w ramach tych robót,
    • sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prowadzonych robót remontowo – budowlanych,
    • prowadzenie zakupów materiałów budowlanych niezbędnych przy budowie,
    • rozliczanie materiałów budowlanych po zakończeniu inwestycji na podstawie kosztorysu powykonawczego,
    • nadzór nad wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na cele publiczne jako odpracowywanie kary ograniczenia wolności,
    • pełnienie funkcji kierownika budowy na czas prowadzenia budowy i remontów inwestycji gminnych w zakresie posiadanych uprawnień,
    • współpraca z wykonawcami i projektantami inwestycji komunalnych,
    • przeglądy okresowe wszystkich obiektów i budowli będących własnością gminy lub jej podlegających, sporządzanie protokołów o ich stanie technicznym w zakresie potrzebnych remontów,
    • przygotowanie inwestycji do odbiorów końcowych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
    • udział w komisjach odbiorowych prowadzonych inwestycji,
  1. W zakresie ochrony i kształtowania środowiska, utrzymania czystości i porządku:
    • prowadzenie dokumentacji stanu środowiska naturalnego oraz wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska,
    • naliczanie opłat środowiskowych,
    • realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne,
    • nadzorowanie sprawnego działania kotłowni, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
    • wydawanie warunków technicznych przyłączenia budynku do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
    • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Urzędu,
    • prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania,
  1. W zakresie ochrony przeciwpożarowej:
    • nadzór nad utrzymaniem urządzeń przeciwpożarowych oraz sprzętu pożarniczego,
    • dbanie o wyposażenie pomieszczeń w niezbędną ilość sprzętu gaśniczego oraz pożarniczych tablic informacyjnych (znaki ewakuacyjne),
    • dopilnowanie terminowego przeglądu urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.
  1. Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.
  2. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 3
Tomasz Bil Stanowisko:Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa
Email:
Obowiązki:
  1. W zakresie gospodarki nieruchomościami i rolnictwa:
    • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddaniem w najem lub dzierżawę, użyczeniem lub oddaniem w trwały zarząd nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy,
    • organizowanie przetargów na sprzedaż, najem lub dzierżawę nieruchomości stanowiących własność gminy, a także majątku ruchomego,
    • sporządzanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia lub oddania w najem, dzierżawę lub użyczenie,
    • prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów stanowiących własność gminy na grunty stanowiące własność osób prawnych lub osób fizycznych,
    • występowanie z wnioskiem o założenie ksiąg wieczystych oraz o zmianę wpisów w księgach wieczystych dla gruntów stanowiących własność gminy,
    • prowadzenie spraw dotyczących ustalenia cen nieruchomości stanowiących własność gminy, opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz innych opłat,
    • występowanie z wnioskiem o wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego,
    • wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem gminnego zasobu nieruchomości,
    • prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
    • prowadzenie spraw i wydawanie decyzji o podziale i rozgraniczeniu nieruchomości,
    • obsługa bazy danych zawierających ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy,
    • wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
    • współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie spraw związanych z wydawaniem potwierdzeń legalności pozyskiwania drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
    • nakazywanie posiadaczom gruntu rolnego zniszczenia zasiewów lub nasadzeń o nieodpowiedniej zdrowotności,
    • przyjmowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji o pojawieniu się chorób i szkodników roślin oraz chwastów,
    • współdziałanie ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierząt,
    • nadzorowanie prac związanych z organizacją i przeprowadzeniem spisów rolnych,
    • wydawanie zaświadczeń potwierdzających zawarcie umowy dzierżawy.
  1. Prowadzenie w systemie komputerowym Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
  2. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla podmiotów wrażliwych.
  3. Zastępowanie pracownika na stanowisku związanym z udzieleniem zamówień publicznych w czasie jego nieobecności.
  4. Wykonywanie innych prac pomocniczych zleconych przez Kierownika Referatu.
  5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 4
Justyna Swacha Stanowisko:Inspektor ds. zamówień publicznych
Telefon:846875002 w, 44
Email:
Obowiązki:
  1. W zakresie zamówień publicznych:
    • przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    • udział w komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    • sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
    • sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień jakie Gmina przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym,
    • prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych,
    • prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
  1. Nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych.
  2. Współpraca z organami w zakresie gospodarki łowieckiej.
  3. Współdziałanie z dzierżawcami obwodów łowieckich w zakresie ochrony zwierzyny łownej.
  4. Realizacja zadań dotyczących szacowania strat powstałych w gospodarstwach rolnych w skutek klęsk żywiołowych.
  5. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości.
  6. Wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia.
  7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
  8. Realizacja zadań wynikających z ustawy o rewitalizacji.
  9. Zastępowanie pracownika na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami i rolnictwa w czasie jego nieobecności.
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 5
Piotr Korga Stanowisko:Pomoc administracyjna
Telefon:846875002 w. 36
Email:
Obowiązki:
  1. Prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów budowlanych.
  2. Prowadzenie magazynu pozostałych materiałów budowlanych.
  3. Prowadzenie rejestru umów użyczenia pojemników na odpady niesegregowane.
  4. Prowadzenie rejestru pozwoleń na budowę.
  5. Pomoc w pisaniu na komputerze pism, zestawień, sprawozdań zleconych przez inspektora ds. budownictwa, ochrony środowiska i spraw komunalnych.
  6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 6