Piotr Kukiełka
|
Stanowisko:Kierownik Referatu ds. Inwestycji i Drogownictwa Telefon:846875002 w. 44 Email: Obowiązki:
- Kierowanie pracą Referatu ds. Inwestycji i Drogownictwa.
- W zakresie drogownictwa:
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
- organizowanie wykonawstwa robót na drogach gminnych,
- nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych oraz organizacją i bezpieczeństwem ruchu na tych drogach,
- organizacja i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników,
- orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
- wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogi gminnej.
- W zakresie rozwoju infrastruktury:
- prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych,
- sporządzanie wniosków o środki pomocowe z zakresu inwestycji prowadzonych na terenie gminy,
- współpraca z Kuratorem Sądowym w sprawach zatrudnienia skazanego/ukaranego przy wykonywaniu nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne.
4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
2 |
Tomasz Bil
|
Stanowisko:Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa Email: Obowiązki:
- W zakresie gospodarki nieruchomościami i rolnictwa:
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddaniem w najem lub dzierżawę, użyczeniem lub oddaniem w trwały zarząd nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy,
- organizowanie przetargów na sprzedaż, najem lub dzierżawę nieruchomości stanowiących własność gminy, a także majątku ruchomego,
- sporządzanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia lub oddania w najem, dzierżawę lub użyczenie,
- prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów stanowiących własność gminy na grunty stanowiące własność osób prawnych lub osób fizycznych,
- występowanie z wnioskiem o założenie ksiąg wieczystych oraz o zmianę wpisów w księgach wieczystych dla gruntów stanowiących własność gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących ustalenia cen nieruchomości stanowiących własność gminy, opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz innych opłat,
- występowanie z wnioskiem o wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego,
- wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem gminnego zasobu nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
- prowadzenie spraw i wydawanie decyzji o podziale i rozgraniczeniu nieruchomości,
- wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
- przyjmowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji o pojawieniu się chorób i szkodników roślin oraz chwastów,
- współdziałanie ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierząt,
- nadzorowanie prac związanych z organizacją i przeprowadzeniem spisów rolnych.
- Prowadzenie w systemie komputerowym Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
- Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla podmiotów wrażliwych.
- Zastępowanie pracownika na stanowisku związanym z udzieleniem zamówień publicznych w czasie jego nieobecności.
- Wykonywanie innych prac pomocniczych zleconych przez Kierownika Referatu.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
4 |
Justyna Swacha
|
Stanowisko:Inspektor ds. zamówień publicznych Telefon:846875002 w, 44 Email: Obowiązki:
- W zakresie zamówień publicznych:
- przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- udział w komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień jakie Gmina przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym,
- prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
- W zakresie gospodarki nieruchomościami i rolnictwa:
- nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych,
- współpraca z organami w zakresie gospodarki łowieckiej,
- współdziałanie z dzierżawcami obwodów łowieckich w zakresie ochrony zwierzyny łownej,
- realizacja zadań dotyczących szacowania strat powstałych w gospodarstwach rolnych w skutek klęsk żywiołowych,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o rewitalizacji.
- Zastępowanie pracownika na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami i rolnictwa w czasie jego nieobecności.
- Wykonywanie innych prac pomocniczych zleconych przez Kierownika Referatu.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
5 |