Weronika Barbara Kukiełka
|
Stanowisko:Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Obowiązki:
- W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych:
- prowadzenie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
- wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych,
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy,
- prowadzenie rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
- udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL,
- sporządzanie zestawień ludności zgodnie z potrzebami,
- udzielanie informacji adresowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych,
- prowadzenie i aktualizowanie stałego rejestru wyborców,
- przyjmowanie wniosków i nadawanie numeru PESEL,
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych,
- wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych,
- prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,
- wydawanie zaświadczeń w sprawie wydanych i utraconych dowodów osobistych,
- współpraca z Centralnym Ośrodkiem Informatyki,
- obsługa aplikacji ŹRÓDŁO w zakresie: Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Rejestru Danych Kontaktowych i Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL,
- wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem wyborów oraz referendów.
- W zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych:
- opracowanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz realizacja programu po uchwaleniu,
- sprawowanie obsługi administracyjno – kancelaryjnej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
- współpraca z instytucjami działającymi w obszarze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
3. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
6 |