Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Logo - Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. gospodarki gruntami i zamówień publicznych

Symbol oferty
Zarządzenie Wójta Gminy Aleksandrów Nr 53/17 z dnia 14-11-2017 r.
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Aleksandrów Aleksandrów Drugi 380 23-408 Aleksandrów
Data ogłoszenia
2017-11-14
Termin składania dokumentów
2017-11-27
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie:

  1. wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, albo wyższe inżynierskie o kierunku geodezja i kartografia,

    lub

  2. wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub zamówień publicznych.
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne.

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie:

    1) wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, albo wyższe inżynierskie o kierunku geodezja i kartografia,
    lub
    2) wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub zamówień publicznych.

  3. Co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub zamówieniami publicznymi.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.

Wymagania dodatkowe.

  1. Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:
    1) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    2) ustawy – Prawo zamówień publicznych,
    3) ustawy o ochronie przyrody,
    4) ustawy o zwrocie podatku akcyzowego,
    5) ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,
    6) ustawy o samorządzie gminnym,
    7) ustawy o ochronie danych osobowych.

  2. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
  3. Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
  4. Biegła znajomość obsługi komputera.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego.
  2. Nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych.
  3. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających lokalizację działek zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego.
  4. Przyjmowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji o pojawieniu się chorób i szkodników roślin oraz chwastów.
  5. Współdziałanie ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierząt.
  6. Prowadzenie rejestru i dokumentacji zamówień publicznych.
  7. Przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  8. Ustalanie i przyznawanie w drodze decyzji zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  9. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości.
  10. Wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew i krzewów.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
  2. Życiorys – curriculum vitae.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy
  1. Praca w budynku Urzędu Gminy Aleksandrów Drugi 380.
  2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Wykonywanie czynności biurowych, przyjmowanie interesantów.
  5. Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, a także innymi urzędami i instytucjami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Aleksandrów w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Aleksandrów, (pokój nr 6) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Aleksandrów, 23-408 Aleksandrów Drugi 380, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami i zamówień publicznych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godz. 900.

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Aleksandrów. Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Informacje o metodach i technikach naboru

  1. Analiza dokumentów pod względem formalnym.
  2. Test kwalifikacyjny
  3. Rozmowa kwalifikacyjna

Informacje dodatkowe

  1. Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Aleksandrów.
  2. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazywania informacji związanych z naborem.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej: www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Aleksandrów.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Krystyna Wiśniewska
Dodano do BIP dnia 14-11-2017 10:17:43