Inspektor ds. księgowości budżetowej
- wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub rachunkowość,
lub - wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu rachunkowości lub ekonomii.
Wymagania niezbędne.
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie:
1)wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub rachunkowość,
lub
2) wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia licencjackie lub podyplomowe z zakresu rachunkowości lub ekonomii.
- Co najmniej 2 letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z obsługą księgowości w jednostkach budżetowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
IV. Wymagania dodatkowe.
- Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:
1) ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy,
2) ustawy o rachunkowości,
3) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
4) ustawy o podatku od towarów i usług,
5) ustawy o samorządzie gminnym,
6) ustawy o ochronie danych osobowych. - Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Znajomość obsługi programów systemu finansowo – księgowego i systemu kadrowo – płacowego niezbędnych do pracy na w/w stanowisku oraz programu Płatnik.
- Prowadzenie ewidencji księgowej, syntetycznej i analitycznej, zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz innych należności związanych ze stosunkiem pracy pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz wykonywanie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych i składek z ubezpieczenia społecznego.
- Obsługa programu PŁATNIK w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób pobierających świadczenia.
- Dokonywanie przelewów z rachunku bankowego GOPS na podstawie zatwierdzonych dokumentów źródłowych.
- Dokonywanie rozliczenia pomiędzy wpłaconym świadczeniem, a wyegzekwowanym przez komornika świadczeniem alimentacyjnym.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych GOPS.
- Opracowywanie planów dochodów i wydatków GOPS.
- Współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz bankiem finansującym GOPS.
- List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Praca w budynku Urzędu Gminy Aleksandrów Drugi 380.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, a także innymi urzędami i instytucjami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Aleksandrów w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Aleksandrów, (pokój nr 6) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Aleksandrów, 23-408 Aleksandrów Drugi 380, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 stycznia 2018 r. do godz. 1500.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Aleksandrów. Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacje o metodach i technikach naboru
- Analiza dokumentów pod względem formalnym.
- Test kwalifikacyjny
- Rozmowa kwalifikacyjna
Informacje dodatkowe
- Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Aleksandrów.
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazywania informacji związanych z naborem.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej: ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Aleksandrów.
Dodano do BIP dnia 18-01-2018 12:12:32