Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Logo - Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów 380, 23-408 Aleksandrów

Referat ds. Gospodarczych i Promocji Gminy

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Agnieszka Wasąg Stanowisko:Inspektor ds. kultury i sportu
Telefon:846875002
Email:
Obowiązki:
  1. Wykonywanie zadań z zakresu kultury i sportu.
  2. Współdziałanie z placówkami oświatowymi i innymi instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury.
  3. Organizowanie imprez kulturalnych i okolicznościowych na terenie Gminy.
  4. Prowadzenie „Kalendarza imprez kulturalno – sportowych”.
  5. Współpraca z klubami sportowymi, ludowym zespołem śpiewaczym, kołami gospodyń wiejskich, orkiestrą dętą oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań.
  6. Bieżące prowadzenie kroniki Gminy.
  7. Sprawowanie opieki nad zabytkami i ich ewidencja.
  8. Opracowanie programu opieki nad zabytkami.
  9. Opracowanie i realizacja programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
  10. W zakresie obowiązków opiekuna dzieci i młodzieży (w czasie przewozu do i ze szkoły):
    • nadzór nad uczniami podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych,
    • zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu,
    • zapewnienie bezpieczeństwa dla dowożonych uczniów,
    • ścisła współpraca z kierowcą podczas dowożenia uczniów do szkół.
    •  
  11. W zakresie prowadzenia sekretariatu Urzędu podczas nieobecności sekretarki:
  • prowadzenie sekretariatu Urzędu,
  • obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
  • prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i korespondencji wpływającej do Urzędu oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
  • obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
  • prowadzenie w systemie komputerowym rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
  • udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
  • prowadzenie spraw kancelaryjno – technicznych związanych z obsługą interesantów,
  • prowadzenie rejestru przyjętych obywateli w sprawach skarg i wniosków przez kierownictwo Urzędu,
  • prowadzenie rejestru wydanych delegacji służbowych,
  • zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i środki czystości oraz prowadzenie magazynu tych materiałów,
  • wykonywanie usług kserograficznych na potrzeby Urzędu.
  1. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
0 2
Krzysztof Bździuch Stanowisko:Inspektor ds. budownictwa, ochrony środowiska i spraw komunalnych
Obowiązki:

1. W zakresie budownictwa:

  • nadzór nad pracami budowlanymi i remontowymi prowadzonych inwestycji gminnych,
  • nadzór nad grupą pracowników zatrudnionych przy pracach budowlanych i remontowych,
  • egzekwowanie zachowania właściwej dyscypliny i porządku pracy w ramach tych robót,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w stosunku do zatrudnionych pracowników w ramach tych robót,
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prowadzonych robót remontowo – budowlanych,
  • prowadzenie zakupów materiałów budowlanych niezbędnych przy budowie,
  • rozliczanie materiałów budowlanych po zakończeniu inwestycji na podstawie kosztorysu powykonawczego,
  • nadzór nad wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na cele publiczne jako odpracowywanie kary ograniczenia wolności,
  • pełnienie funkcji kierownika budowy na czas prowadzenia budowy i remontów inwestycji gminnych w zakresie posiadanych uprawnień,
  • współpraca z wykonawcami i projektantami inwestycji komunalnych,
  • przeglądy okresowe wszystkich obiektów i budowli będących własnością gminy lub jej podlegających, sporządzanie protokołów o ich stanie technicznym w zakresie potrzebnych remontów,
  • przygotowanie inwestycji do odbiorów końcowych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
  • udział w komisjach odbiorowych prowadzonych inwestycji.

2. W zakresie ochrony i kształtowania środowiska, utrzymania czystości i porządku:

  • prowadzenie dokumentacji stanu środowiska naturalnego oraz wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska,
  • naliczanie opłat środowiskowych,
  • realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne,
  • nadzorowanie wywozu odpadów stałych,
  • nadzorowanie sprawnego działania kotłowni, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  • wydawanie warunków technicznych przyłączenia budynku do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Urzędu.

3. W zakresie ochrony przeciwpożarowej:

  • nadzór nad utrzymaniem urządzeń przeciwpożarowych oraz sprzętu pożarniczego,
  • dbanie o wyposażenie pomieszczeń w niezbędną ilość sprzętu gaśniczego oraz pożarniczych tablic informacyjnych (znaki ewakuacyjne),
  • dopilnowanie terminowego przeglądu urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.

4. Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.

5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.

0 3
Piotr Korga Stanowisko:Pomoc administracyjna
Email:
Obowiązki:
  1. Prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów budowlanych.
  2. Prowadzenie magazynu pozostałych materiałów budowlanych.
  3. Prowadzenie rejestru pozwoleń na budowę.
  4. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania.
  5. Pomoc w pisaniu na komputerze pism, zestawień, sprawozdań zleconych przez inspektora ds. budownictwa, ochrony środowiska i spraw komunalnych.
  6. W zakresie prowadzenia sekretariatu Urzędu podczas nieobecności sekretarki:
  • prowadzenie sekretariatu Urzędu,
  • obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
  • prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i korespondencji wpływającej do Urzędu oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
  • obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
  • prowadzenie w systemie komputerowym rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
  • udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
  • prowadzenie spraw kancelaryjno – technicznych związanych z obsługą interesantów,
  • prowadzenie rejestru przyjętych obywateli w sprawach skarg i wniosków przez kierownictwo Urzędu,
  • prowadzenie rejestru wydanych delegacji służbowych,
  • zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i środki czystości oraz prowadzenie magazynu tych materiałów,
  • wykonywanie usług kserograficznych na potrzeby Urzędu.

      7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy

0 4
Krzysztof Swacha Stanowisko:Kierowca autobusu
Telefon:846875002
Email:
0 5
Stanisław Kołodziejczyk Stanowisko:Kierowca autobusu
0 6
Henryk Czerwonka Stanowisko:Konserwator
Telefon:846875002
Email:
0 7
Krzysztof Pyzio Stanowisko:Konserwator
Telefon:846875002
Email:
0 8
Marek Góra Stanowisko:Konserwator
Telefon:846875002
Email:
0 9
Krzysztof Koman Stanowisko:Konserwator
Telefon:846875002
Email:
0 10
Zbigniew Ćmiel Stanowisko:Starszy robotnik
Telefon:846875002
Email:
0 11
Zbigniew Wasąg Stanowisko:Starszy robotnik
Telefon:846875002
Email:
0 12
Monika Swacha Stanowisko:Starszy robotnik
0 13
Wiesław Bielak Stanowisko:Robotnik
0 14
Piotr Bździuch Stanowisko:Robotnik
0 15