Agnieszka Wasąg
|
Stanowisko:Inspektor ds. kultury i sportu Telefon:846875002 Email: Obowiązki:
- Wykonywanie zadań z zakresu kultury i sportu.
- Współdziałanie z placówkami oświatowymi i innymi instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury.
- Organizowanie imprez kulturalnych i okolicznościowych na terenie Gminy.
- Prowadzenie „Kalendarza imprez kulturalno – sportowych”.
- Współpraca z klubami sportowymi, ludowym zespołem śpiewaczym, kołami gospodyń wiejskich, orkiestrą dętą oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań.
- Bieżące prowadzenie kroniki Gminy.
- Sprawowanie opieki nad zabytkami i ich ewidencja.
- Opracowanie programu opieki nad zabytkami.
- Opracowanie i realizacja programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
- W zakresie obowiązków opiekuna dzieci i młodzieży (w czasie przewozu do i ze szkoły):
- nadzór nad uczniami podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych,
- zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu,
- zapewnienie bezpieczeństwa dla dowożonych uczniów,
- ścisła współpraca z kierowcą podczas dowożenia uczniów do szkół.
-
- W zakresie prowadzenia sekretariatu Urzędu podczas nieobecności sekretarki:
- prowadzenie sekretariatu Urzędu,
- obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i korespondencji wpływającej do Urzędu oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
- prowadzenie w systemie komputerowym rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
- udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
- prowadzenie spraw kancelaryjno – technicznych związanych z obsługą interesantów,
- prowadzenie rejestru przyjętych obywateli w sprawach skarg i wniosków przez kierownictwo Urzędu,
- prowadzenie rejestru wydanych delegacji służbowych,
- zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i środki czystości oraz prowadzenie magazynu tych materiałów,
- wykonywanie usług kserograficznych na potrzeby Urzędu.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
2 |
Krzysztof Bździuch
|
Stanowisko:Inspektor ds. budownictwa, ochrony środowiska i spraw komunalnych Obowiązki:1. W zakresie budownictwa:
- nadzór nad pracami budowlanymi i remontowymi prowadzonych inwestycji gminnych,
- nadzór nad grupą pracowników zatrudnionych przy pracach budowlanych i remontowych,
- egzekwowanie zachowania właściwej dyscypliny i porządku pracy w ramach tych robót,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w stosunku do zatrudnionych pracowników w ramach tych robót,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prowadzonych robót remontowo – budowlanych,
- prowadzenie zakupów materiałów budowlanych niezbędnych przy budowie,
- rozliczanie materiałów budowlanych po zakończeniu inwestycji na podstawie kosztorysu powykonawczego,
- nadzór nad wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na cele publiczne jako odpracowywanie kary ograniczenia wolności,
- pełnienie funkcji kierownika budowy na czas prowadzenia budowy i remontów inwestycji gminnych w zakresie posiadanych uprawnień,
- współpraca z wykonawcami i projektantami inwestycji komunalnych,
- przeglądy okresowe wszystkich obiektów i budowli będących własnością gminy lub jej podlegających, sporządzanie protokołów o ich stanie technicznym w zakresie potrzebnych remontów,
- przygotowanie inwestycji do odbiorów końcowych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
- udział w komisjach odbiorowych prowadzonych inwestycji.
2. W zakresie ochrony i kształtowania środowiska, utrzymania czystości i porządku:
- prowadzenie dokumentacji stanu środowiska naturalnego oraz wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska,
- naliczanie opłat środowiskowych,
- realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne,
- nadzorowanie wywozu odpadów stałych,
- nadzorowanie sprawnego działania kotłowni, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- wydawanie warunków technicznych przyłączenia budynku do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Urzędu.
3. W zakresie ochrony przeciwpożarowej:
- nadzór nad utrzymaniem urządzeń przeciwpożarowych oraz sprzętu pożarniczego,
- dbanie o wyposażenie pomieszczeń w niezbędną ilość sprzętu gaśniczego oraz pożarniczych tablic informacyjnych (znaki ewakuacyjne),
- dopilnowanie terminowego przeglądu urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.
4. Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.
5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
|
0 |
|
3 |
Piotr Korga
|
Stanowisko:Pomoc administracyjna Email: Obowiązki:
- Prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów budowlanych.
- Prowadzenie magazynu pozostałych materiałów budowlanych.
- Prowadzenie rejestru pozwoleń na budowę.
- Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania.
- Pomoc w pisaniu na komputerze pism, zestawień, sprawozdań zleconych przez inspektora ds. budownictwa, ochrony środowiska i spraw komunalnych.
- W zakresie prowadzenia sekretariatu Urzędu podczas nieobecności sekretarki:
- prowadzenie sekretariatu Urzędu,
- obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i korespondencji wpływającej do Urzędu oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną,
- prowadzenie w systemie komputerowym rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
- udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwienia spraw w Urzędzie i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
- prowadzenie spraw kancelaryjno – technicznych związanych z obsługą interesantów,
- prowadzenie rejestru przyjętych obywateli w sprawach skarg i wniosków przez kierownictwo Urzędu,
- prowadzenie rejestru wydanych delegacji służbowych,
- zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i środki czystości oraz prowadzenie magazynu tych materiałów,
- wykonywanie usług kserograficznych na potrzeby Urzędu.
7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy
|
0 |
|
4 |
Krzysztof Swacha
|
Stanowisko:Kierowca autobusu Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
5 |
Stanisław Kołodziejczyk
|
Stanowisko:Kierowca autobusu
|
0 |
|
6 |
Henryk Czerwonka
|
Stanowisko:Konserwator Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
7 |
Krzysztof Pyzio
|
Stanowisko:Konserwator Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
8 |
Marek Góra
|
Stanowisko:Konserwator Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
9 |
Krzysztof Koman
|
Stanowisko:Konserwator Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
10 |
Zbigniew Ćmiel
|
Stanowisko:Starszy robotnik Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
11 |
Zbigniew Wasąg
|
Stanowisko:Starszy robotnik Telefon:846875002 Email:
|
0 |
|
12 |
Monika Swacha
|
Stanowisko:Starszy robotnik
|
0 |
|
13 |
Wiesław Bielak
|
Stanowisko:Robotnik
|
0 |
|
14 |
Piotr Bździuch
|
Stanowisko:Robotnik
|
0 |
|
15 |