Inspektor ds. kultury i sportu.
Wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:
- ustawy o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- ustawy o sporcie,
- ustawy o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, kreatywność, bezstronność, odpowiedzialność, terminowość.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- Wykonywanie zadań z zakresu kultury i sportu.
- Współdziałanie z placówkami oświatowymi i innymi instytucjami kultury w zakresie upowszechniania kultury.
- Organizowanie imprez kulturalnych i okolicznościowych na terenie Gminy.
- Prowadzenie „Kalendarza imprez kulturalno – sportowych”.
- Współpraca z klubami sportowymi, ludowym zespołem śpiewaczym, kołami gospodyń wiejskich, orkiestrą dętą oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań.
- Bieżące prowadzenie kroniki Gminy.
- Sprawowanie opieki nad zabytkami i ich ewidencja.
- Opracowanie programu opieki nad zabytkami.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Informacja o warunkach pracy
- Praca w budynku Urzędu Gminy Aleksandrów 380.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, a także innymi urzędami i instytucjami.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Aleksandrów w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Aleksandrów, (pokój nr 6) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Aleksandrów, 23-408 Aleksandrów 380, w zamkniętej kopercie na której należy umieścić dane osoby składającej ofertę jak imię, nazwisko i adres zamieszkania wraz z napisem: „Nabór na stanowisko ds. kultury i sportu”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 listopada 2022 r. do godz. 1400.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Aleksandrów. Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacje o metodach i technikach naboru
- Analiza dokumentów pod względem formalnym.
- Test kwalifikacyjny.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe
- Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Aleksandrów.
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazywania informacji związanych z naborem.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej – na stronie internetowej: ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Aleksandrów.
Dodano do BIP dnia 14-11-2022 09:35:14